Domácí práce
30/5 M 37/1 + 38/2
16/5 M 56/ 2,3
16/5 Ch pracovní sešit - dvouprvkové slučeniny
9/5 naučit se na testy z matiky i chemie
2/5 Vymyslet 2 slovní úlohy o pohybu a vypočítat
2/5 Výpisky z chemie
2/5 Laborky 7:00
18/4 M - sbírka úloh str. 78-79/ 2, 5, 12
příprava na matematiku - velká písemka
6/4 středa - místo matematiky OV - s sebou pastelky, fixy, časopisy k roztříhání, nůžky, lepidlo a sešit ov
4/4 M str. 47/ 7
4/4 CH prac.sešit str. 33/4
28/3 M str. 47/ č. 2 nahoře, příklady e), f), g), h)
28/3 Ch str. 32 dodělaná + molární hmotnost str. 33
14/3 M slovní úlohy str. 68/ 20, 23
11/3 OV projekt - Historie Vašeho fiktivního státu - dějiny, významné události a významné osobnosti
25/2 OV pokračování projektu - suroviny, průmysl, zemědělství (mapa a legenda) + 5 typických výrobků s popisem
12/2 OV 2 novinové články dle zadání z hodiny
7/2 CH dodělat prac. sešit str. 37-43
7/2 M vytýkání str.22/černá 2 nad modrou 3, úprava pomocí vzorců:str.19/7
7/2 od 7:00 lab. práce z chemie (špejle)
24/1 M str.20/2 - doporučuji počítat jako zlomky
17/1 OV - 2 zákony, vyhlášky, pravidla morálky pro naší třídu i školu
10/1 M uč. II.díl str. 14 černá 2 (nad modrou 4)
10/1 CH prac. sešit strana 31
20/12 M str. 9/ 3, 4 - postup stejný jako jsme dělali v pátek do prac.sešitu
13/12 M úkol zadán p. uč. Bílkem - výrazy str. 8/ cv.4
14/12 Oborový den - s sebou: celé koření (skořice, badyán, hřebíček), vteřinové lepidlo, vlna, nafukovací balónek, něco na výrobu obličeje či jiné dekorace na bambulce (knoflíky, flitry, kousek korku, plastu, ...)
17/12 OV projekt na formátu min.A2, na něm vše: st. symboly, mapa a Ústava. Hodnotí se obsah i forma (výtvarné ztvárnění), na PC mohou být napsané maximálně zákony. Pište čitelně, máte na to 14 dní, takže výmluvy typu "já ale píšu ošklivě" nebudou akceptovány. Bude svou práci prezentovat před žáky ZŠ.
6/12 M str. 40/ 5, 6, 7
3/12 OV dokončení projektu Můj stát. Musíte mít vlastní Ústavu, tedy dělení moci, pojmenovat orgány moci (komory, ministerstva, soudy), jejich pravomoce, způsob rozhodování, počet zástupců těchto mocí. K tomu minimálně 20 zákonů, které zajistí chod vašeho státu. Je to nejdůležitější část projektu!!! Zaměřte se i na detaily!
1/12 pracovní činnosti: nůžky, vlna, čtvrtka, provázek - nezapomeňte, pracujete s dětma
29/11 M dopočítat všechny příklady z lístečku (do šk. sešitu).
26/11 OV geografie vlastního státu (řeky, jezera, hory, nížiny, města) + jméno panovníka; na zvláštní papír A5 nakreslený tvar státu k odevzdání.
22/11 M str.32 č.2 nad modrou 4
15/11 třetí mocniny z učebnice...které je to cvíčení, jste si měli zapsat, nezbedové... NÁPOVĚDA: str. 30
8/11 M list - příprava na 1. čpp
5/11 OV moc výkonná - prac. list
1/11 M odmocniny
25/10 M str. 23/5,6
25/10 CH str.16
18/10 M str.21/7 + naučit mocniny do 20 a Pyth. věta
18/10 Ch prac.sešit - vše do strany 15 včetně
11/10 M do školního sešitu - pravidla pro počítání druhé mocniny pomocí kalkulačky a do domácího sešitu str.14 černé 3 a 4 (hned za návodem)
30/9 Ch prac.sešit, str.9
29/9 M rýsování - nakopírované zadání
20/9 M str. 8/28, 9/39
20/9 Ch prac.sešit, str. 6+8
na Pondělí 13.9. Ma - str. 8/ 17, 18, 19
DOTAZ
(Josef MartÍnek, 29. 11. 2010 15:58)